Психология на маркетинга

Разбери как мисли потребителя и му предложи най-доброто!

9 Юли 2020г.



Купи билет

Всичко е бранд и ние всички всеки ден сме бомБРАНДирани

Всичко около нас е БРАНД. Не ми вярваш ли? Ами телефонът, лаптопът или компютърът, от който четеш този текст в момента? Да, точно така, това е БРАНД. Също и телевизорът, който е пред теб, столът или диванът, на който седиш в момента.

Всеки ден сме бомбардирани от БРАНДОВЕ. Не ги ли виждаш? A сега нека отворим по-широко очи и ги видим заедно.

Сутринта се събуждаш от алармата на телефона БРАНД. Отиваш да пиеш вода БРАНД. Решаваш да закусиш, отваряш хладилника и вътре какво откриваш?-БРАНД до БРАНД, затваряш го, УАУ, изненада, и той е БРАНД.

Тръгваш за работа, но ризата, която е БРАНД е измачкана, хващаш БРАНДА, извинявай, ютията, и започваш да гладиш. Решаваш да вземеш колелото БРАНД, или не, електрическия скутер БРАНД, но докато се луташ поглеждаш часовника на ръката си БРАНД, и виждаш, че ще закъснееш. Затова вземаш ключовете за колата БРАНД, и тръгваш. Съседите, които срещаш в асансьора също са БРАНД.

Пристигаш в офиса и какво виждаш? БРАНД до БРАНД. Идва обедната почивка, в която ще си починеш и хапнеш нещо вкусно, за да презаредиш батериите, и отново избираш ресторант БРАНД.

Прибираш се вкъщи след натоварения работен ден, решаваш да отвориш хладилника и да си сипеш една бира БРАНД, или чаша червено вино БРАНД, а може би пък уиски БРАНД.

И така отново, и отново… Без да си даваме сметка, че живеем под прожекторите на ярката светлина на БРАНДОВЕТЕ.

Ако искаш да разбереш как се създават успешни брандове и защо ги избираш, заповядай  на

“Психология на Маркетинга”. Купи билет до 29.02.2020 с 25% отстъпка и спести 80 лв.